تبلیغات
فایلگاه - معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید
 
فایلگاه
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : صد سو
مطالب اخیر
نویسندگان

پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید

  • پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید
    پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید دسته: پاورپوینت
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: zip
    حجم فایل: 265 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 14

    دانلود ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید تحقیق ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید مقاله ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    نوع فایل:  ppt _ pptx

    ( قابل ویرایش )


     قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 14 صفحه

    ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری.
    بسمه تعالی هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری مشتری گرائی چیست؟
    نوعی از فرهنگ سازمانی است كه به كارامدترین و موثرترین شكل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می كند مجموعه باورهایی كه منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و كاركنان به منظور ایجاد شركتی سودآور در صدر قرار می دهد.

    مشتری كیست؟
    مشتری كسی است كه نیازش را خود تعریف می كند، كالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می كند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد .

    باید توجه داشت كه زمانی مشتری این هزینه را تقبل می كند كه در كالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند كه پرداخت آن هزینه را توجیه می كند ارباب رجوع كیست؟
    ارباب رجوع مانند مشتری حالت تعاملی و طرفینی ندارد، بلكه خدمات یك جانبه را شامل می شود كه در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتری نسبت به مورد معامله را دارند ولی خریدار نمی تواند به سادگی آن اطلاعات را به دست بیاورد در حالی كه سخت به آنها نیازمند است، مثل خدمات درمانی، خدمات علمی، خدمات آموزشی و پرورشی و .

    .
    .
    .
    رضایت مشتری چیست؟
    رضایت مشتری عبارت است از مقدار احساسی كه بر اثر رفع انتظارات او و یا افزودن به انتظارات او به دست می دهد.

    مشتریان(ارباب رجوع) سازمانی به دودسته تقسیم می شوند : الف ـ مشتریان (اربابان رجوع) برون سازمانی : به افرادی كه به عنوان اربابان رجوع از بیرون سازمان به منظور اخذ یك ارزش و یا مطلوبیت متـــناسب با حوایج و نیازهای شخصی یا گروهی و یا سازمانی به دستگاه ذیربط مراجعه می كنند .
    ب ـ مشتریان (اربابان رجوع) درون سازمانی : كاركنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوریكه هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی كه بین كاركنان یك ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان (اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.
    ویژگیهای نظام خدماتی مطلوب اطلاع رسانی سریع، دقیق و دردسترس تسریع عملیات مورد نظر مراجعین سهولت در انجام كارها و گردش امور پایبندی به ضوابط وقوانین وعدم تبعیض زیبایی و نظم محل مراجعه ، امكانات، مكاتبات، انتشارات واقدامات رفتار مناسب ومشفقانه با مراجعین وانعطاف پذیری در نحوه اجرای مقررات صحت نتایج كارهای انجام شده اهم مشكلات ارباب رجوع در نظام اداری براساس نظر سنجیها تعدد مرجعه برای دریافت خدمت مشخص عدم اطلاع رسانی

    دریافت فایل بعد از پرداخت

    قیمت فایل فقط 6,600 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید , تحقیق ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید , مقاله ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید , ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :